Qshops
0

Helaas kunt u momenteel bij ons niet bestellen en zijn we tijdelijk gesloten, bestellingen die gedaan zijn worden nog wel verwerkt!Helaas kunt u momenteel bij ons niet bestellen en zijn we tijdelijk gesloten, bestellingen die gedaan zijn worden nog wel verwerkt!

Review Logo9.2 @ Kiyoh
0
Voor 23.59 besteld = vandaag verzonden!
Gratis verzending vanaf €75,- euro
Niet goed geld terug garantie! en 14 dagen bedenktijd!

Helaas kunt u momenteel bij ons niet bestellen en zijn we tijdelijk gesloten, bestellingen die gedaan zijn worden nog wel verwerkt!Helaas kunt u momenteel bij ons niet bestellen en zijn we tijdelijk gesloten, bestellingen die gedaan zijn worden nog wel verwerkt!

Garantie & retourneren

Retourneren of ruilen

Bij Suerkoning.nl heb je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na aankoop gratis te ruilen of te retourneren onder bepaalde voorwaarden. Hiervoor geldt dat de bestelde producten in ongebruikte en originele staat zijn. Vanzelfsprekend mag je bijv., een kleine proefrit op een fiets maken, maar deze mag hoogstens 2 kilometer lang zijn. In alle andere gevallen, rekenen we afschrijvingskosten. Als je je fiets wil retourneren, kan je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u een gratis retourlabel per email.

Voor het aanmelden van te retourneren artikel, kan je gebruik maken van het Retourformulier. Zodra we je retour hebben ontvangen, maken we het bedrag binnen 14 dagen over op uw rekening. Producten met zichtbare gebruikssporen, missende onderdelen of een missende / beschadigde originele verpakking kunnen wij niet als retour accepteren zo ook artikelen die terug gestuurd worden zonder originele verpakking. Artikelen die wij afkeuren gaan retour afzender. 

Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?

  • Retourneren van een artikel kan tot 14 dagen na de factuurdatum van je aankoop. Mag hoogstens uitgetest worden maar niet intensief gebruikt zijn.
  • Retourneren van een onderdeel of accessoire kan tot 14 dagen na de factuurdatum van je aankoop.
  • Het product is compleet, ongebruikt en zit in de originele verpakking.
  • Bij de aankoop van een samengestelde aanbieding of een bundel product, dan kan je alleen de complete bundel aan ons retourneren.

Uitzonderingen die we niet retour nemen zijn:

  • Artikelen of producten met montage- of gebruikssporen.
  • Artikelen of producten met missende of beschadigde originele verpakking.
  • Producten met software waarvan de verzegeling is verbroken.
  • GPS apparatuur dat geregistreerd of gebruikt is.
  • Producten die op naam zijn gesteld in het register van het RDW (bijvoorbeeld Speed pedelecs).

Zijn er kosten aan verbonden?

Als je een product retour stuurt dan zijn de retourkosten niet altijd gratis!, gratis retour geldt bij fietsen niet!. Vanzelfsprekend kan je je product ook terugbrengen in 1 van onze winkels. Voor producten die niet in ongebruikte en originele staat zijn, worden niet teruggenomen ook als het product niet gebruikt is!. Ruil je het product? Dan betaal je het verschil eventueel en alleen de bezorgkosten voor het nieuwe product.

Standaard krijg je op alle artikelen een jaar fabrieksgarantie. Als er in het eerste jaar van de garantieperiode iets stuk gaat aan je artikel doordat er sprake is van een productiefout overleggen wij ten alle tijden met onze leveranciers of fabrikant?

Wat zijn de garantievoorwaarden?

  • Reparatie van defecten veroorzaakt door een productiefout valt onder de garantie. Wanneer er een defect aan je artikel is wat valt onder het normale gebruik en onderhoud, valt dit niet binnen de garantie.
  • Garantiereparaties worden uitsluitend gedaan door onze leveranciers en of fabrikant en of toegewezen locatie. Wij vergoeden geen reparatiekosten van derden.
  • Om je garantie te behouden is het belangrijk dat het artikel in originele staat is en in de originele doos is. Wij adviseren om altijd via [email protected] contact met ons op te nemen en niet telefonisch! vermeld aub altijd uw order nr begint altijd met ORD0.
  • Bij een garantieclaim zal het product worden opgestuurd naar de leverancier  en of fabrikant, die zal beoordelen of het inderdaad een garantiegeval is. Zo ja, dan wordt er een vervangend product teruggestuurd of als dit niet mogelijk blijkt te zijn krijgt u 50% van uw aankoop bedrag terug.

De garantie is niet geldig:

  • bij valschade en onjuist of oneigenlijk gebruik en onderhoud
  • bij normale slijtage die optreedt bij dagelijks gebruik van een product en ouderdom
  • bij schade veroorzaakt door slecht onderhoud, verwaarlozing of door een ongeval
  • als er schade is opgetreden als gevolg van verandering door het product, aangebracht door de consument en zonder toestemming van de fabrikant
  • als de schade niet tijdig wordt gemeld (binnen twee maanden)
  • als er schade is opgetreden als gevolg van klimatologische invloeden zoals verwering van lak, corrosie en/of roestvorming
  • bij schade veroorzaakt door vervoer door de klant
  • bij schade veroorzaakt door reparaties of ingrepen uitgevoerd door personen die daartoe niet - schriftelijk - door verkoper gemachtigd zijn
  • als er schade is opgetreden als gevolg van onjuiste installatie, afstelling of reparaties

Mijn artikel is kapot, valt dit onder de garantie?

Onder garantie vallen alleen defecten die veroorzaakt zijn door een productiefout. Op slijtageonderdelen wordt geen garantie gegeven, tenzij het een productiefout is van de fabrikant. Slijtageonderdelen zijn onder andere bijv. binnen- en buitenbanden, ketting, kettingblad, achter tandwiel, kabels en remblokken. Schade, artikelen die intensief gebruikt zijn als gevolg van onjuist gebruik en valschade vallen ook buiten de garantie.

 

Nieuwe adres vanaf 01 oktober gaan we onze nieuwe winkelruimte betrekken adres:

 
Teylingerlaan 4
2215 RR Voorhout
 
klantenservice email voor een retourlabel of garantie claim: [email protected]
of retour aanvraag indienen via uw account. 
 

Geopend van Ma van 13.00 tot 17.00 en van Di t/m Za van 10.00 tot 17.00. Zondag gesloten!

Log in of maak een account aan

Al je orders en retouren op één plek Het bestelproces gaat nog sneller Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

Klantenservice

Bereikbaar alleen via Whatsapp! Heeft u vragen over uw bestelling? stuurt u aub dan in dit geval een Whatsapp bericht naar onderstaande tel nr uitsluitend via Whatsapp! 0623845362 Vermeld uw naam en order nr deze begint altijd met ORD

0623845362

Social media

Kanalen

9.2 Review LogoWij scoren een 9.2 op Kiyoh

Superkoning V.O.F.

Anton Philipsweg 3A
2171 KX
Sassenheim Bekijk op Google Maps

82958955

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking